Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 ?? Skjønner ingenting. Jeg er langt i fra ny i dette prøvestyret, men dette var nytt. Blør alltid kun 2 (max 3) dager, så spotter jeg i et par dager. MEN denne gangen kom altså eggløsningsslim dagen etter siste spottedag. Jeg har lange sykluser, og EL har aldri kommet før dag 17 i syklusen. Kan vel ikke ha EL i disse dager allerede? Tok de 2 siste pillene i en dobbel Pergokur i går.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Det er så utrolig fjortis å skrive TR!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 TR er tante rød. Og ja, er helt enig, men mens er litt ekkelt å skrive
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Er det virkelig noen som kaller mensen for tante rød?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Ja, d er det helt sikkert, men jeg er ikke en av de. Brukte bare forkortelsen nå, for alle her inne vet jo hva det er. Er det ingen som vet svaret på spørsmålet mitt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå