Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hva spiser dere til middag? Dere som er alene og som har små som ikke spiser samme middag (jeg lager egne middager til mini)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Her har lillegutt fått samme som meg fra han var 8-9 mnd. Fisk, poteter, grønnsaker, hvitkjøtt -svin eller kylling. Ris, bønner, nudler. Normal norsk kost vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Så dere orker å lage sånn hver dag? Jeg er for trøtt til å orke å lage middag..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Du får bare sove da siden du er så trøtt..hehe
trylltryll Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Hei, Helt enig i at det er et ork å stå å lage middag hver dag. Prøv heller å lage litt større porsjoner når du lager middag og frys ned i flere små porsjoner. Så er det bare å ta frem og varme opp. Super enkelt og godt. Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg spiser for mye ferdig mat:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå