Gå til innhold

endelig 2. trimester og fikk en innkallelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

til jordmor på sykehuset, gyn. poliklinikk om time på onsdag. Og jeg er jo bare i 14 uke så jeg skjønner egentlig ingenting. Vi bor ca. en og en halv time fra sykehuset så jeg har to jordmødre å forholde meg til, og hun jeg har her informerte om at jeg ville få innkallelse til time i mai.

Det står ingenting om hva som skal skje på denne timen på sykehuset. Er det UL, er det en gyn.undersøkelse, eller er det noe annet? Det står bare undersøkelse/behandling. Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å si. Prøv å ringe de og spør hvorfor du er kalt inn. Resepsjonen vil nok se hva du er satt opp til. Kanskje de bare har surret med termindatoen din og tror du har ordinær ultralyd?

Skrevet

Jeg er også i uke 14. Fikk innlallelse på Onsdag. St.olavs 5 etg, avd for fostermedisin. Den yngste sønnen min ble født med hjertefeil, og trodde kanskje at det var en ekstra sjekk ifb med dette... men så sier fastlegen min at jeg sikkert kommer til å få en ekstra sjekk av hjert til babyn i magen uti uke 20 en gang, da det nok mest sansynlig er for tidlig å sjekke <3 grundig nok ved ordiner ul i uke 18-19... Ikke vet jeg. siden jeg bor forholdsvis nært sykehuset, så skal jeg møte opp. Skulle det vise seg at de har sendt ut innkallelse en mns før tiden, så håper jeg jo på å få en sjekk av babyn alikevell. Som tort og svie;) Dette ser jeg bare på som en bonus:)

Skrevet

hei.

jeg skal på undersøkelse av hjertet i dag som en del av fostermedisin fordi jeg har diabetes. Har også tatt DUOtesten. Jeg er 15+0 i dag. Det er tredje gang jeg er på en slik nøye undersøkelse av forsterets hjertet, og hver gang har det vært i uke 15-16.

Det er ikke fortidlig å se det nå. Men det kan kanskje ha noe med hvilket utstyr de ulike sykehusene har. Jeg vet ikke.

Skrevet

ok. Da er det nok derfor jeg skal på tidlig ul:) Godt å få så grundig oppfølging da!

Skrevet

Det er velig ok. Spennende å se så nøye på organene! lykke til!

Skrevet

jeg fikk ul-time i uke 14, den ordinære, og jeg bare ringte inn og lurte på om det var feil, for jeg også skulle ikke ha ul før i mai. Det var bare en feil hos meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...