Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg har ikke feriepenger i år eller penger igjen på skatten og er ute etter en rimelig ferietur for meg og min datter på 4år som vil dra bort en ukes tid i starten av august, alt er av interesse (vi bor i Oslo, har ikke bil).
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hva med å leie en campinghytte i Sverige? Tanum f eks? Er vel billigere over grensen :-)
Gjest Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 sørlandskysten er jo veldig fint da:) Kjøre nedover...stoppe innom Bø sommerland og lenger nede kristiansand dyrepark.Ellers er det bare helt nydelig langs kysten....maaange fine og koselige byer!!
lille sprelle Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 ta en buss til ett eller annet sted. spørs om du vil ha fjell eller sjø. Dersom du kan reise litt ifht vær, så kan dere jo telte. Ellers så er jo det aller billigste å satse på nordmarka eller f.eks. kysten nedover i akershus/østfold. Eller om dere drar over til vestfold....
solita 06 Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Det finnes mange hytter til leie nær Oslo, sjekk ut: http://www.oslofjorden.org/portal/page/portal/of/kystleden/hytteutleie Ta buss eller tog til Gøteborg Telttur til Langøyene
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2010 Mange bra forslag, takk dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå