Gå til innhold

Pussy farts....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt kjipt problem med sjenerende lyder nedentil under sex. Stort sett bare når han fingrer eller knuller meg bakfra. Noen ganger hvis jeg rir ham og bøyer meg veldig fremover også. Det virker som om det blir bedre når jeg er skikkelig våt, type klissklass. Lydene har blitt verre etter fødselen (fødte for ca to år siden), men mannen sier at han synes jeg er veldig trang fortsatt, så han er fornøyd...så hva er det som forårsaker alt luftinntaket der nede?

Kan vaginalkuler hjelpe? Går man med det lenge om gangen? Andre ting som funker? Gjør knipeøvelser innimellom når jeg husker det, men det virer som sagt ikke som om jeg er blitt veldig vid heller...

(Er forberedt på mange usaklige kommentarer her, men vil gjerne ha seriøse svar også..takk!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du ikke føler deg vid kan det hjelpe å gjøre fler og hardere knipeøvelser. Forestill deg at du skal holde oppe en bowlingkule og hold det i 10-15 sekunder i hvert knip. Ikke sikkert det hjelper med vaginakuler eller annen trening, siden det jo blir dytta opp mye luft under sex. Og da er det jo hans feil:)

Skrevet

Har ikke noe med om man er vid eller ikke, fått barn eller ikke. tror ikke noe hjelper heller. -luft blir det, mer i noen stillinger enn andre. Normalt med andre ord....

Skrevet

Hadde dett problemet før - men kan glede deg med at det kan "kureres"!

Knip og knip og knip - gjennom hele dagen. Og knip mens dere har sex også ;-)

Skrevet

Huff, av en eller annen grunn har dette "fenomenet" en tendens til å oppstå spesielt under one night-stands....

Skrevet

Jeg hadde også dette problemet for ca ett år siden. Jeg begynte å knipe, og det har hjulpet veldig. Det kan skje fremdeles, og skjer ironisk nok oftest når jeg kniper mens vi har sex (hvis han trekker seg litt langt ut da, oppstår det er slags hulrom, og vips!). Når det skjer avbryter jeg bare et øyeblikk, stikker inn en finger og presser luften ut. Når jeg gjør det slik kommer det ikke lyd, ikke da og ikke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...