Gå til innhold

10 dager over.. Prøve lakserolje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

dillemma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales ikke. Jeg ville ikke turt det. Ikke noe poeng i å ta en slik sjanse synes jeg - selv om jeg forstår godt at du vil ha ut babyen din. Prøv en runde i høyet - tror det både er tryggere og mer effektivt i de fleste tilfeller.

Skrevet

Også ti dager over, men tror ikke jeg er laseroljelei riktig ennå.

Vet jo ikke hvordan din første fødsel var, men lakserolje kan vel gi voldsom styrtfødsel og det ønsker man seg vel tross alt ikke.

Det må da vel starte snart? Any day now...

Skrevet

Det går jo an å prøve litt. I mitt første svangerskap var jeg helt utslitt 9 dager før termin, tok 2 skjeer lakserolje og jenten kom samme dag. Hadde en utrolig fin fødsel. Tarmene var tømt på forhånd og ingen tegn til styrtfødsel. Venter nå nr 3 (termin idag). Gikk over tiden sist, men den frustrasjonen og desperasjonen over å få ut barnet som var tilstede første gang har ikke vært her disse to andre gangene, og det har vært helt greit å gå over tiden. Men vet at om jeg hadde kjent på den samme følelsen som jeg hadde første gang, så hadde jeg prøvd forsiktig med laserolje igjen (nok ikke helt politisk korrekt å si på dette forumet, men alle opplever det å gå gravid forskjellig - kun du som kjenner hvor lei du er:-)

Klem, og lykke til. Du er uansett bare dager unna å hilse på nurket ditt

Skrevet

En vennine av meg tok lakserolje, og hun fikk styrtblødning, mistet masse blod, så ikke helt trygt. Jeg ville ikke satset på det, bedre å prøve med sex, eller akupunktur. Bringebærkapsler er også bra. Selv er jeg to dager over tiden nå, med forrige gikk jeg 12 dager over tiden, blir vel slik nå også. Babyen kommer når den er klar!

Skrevet

Ville ikke anbefalt å gjøre det nei. Da setter du jo to liv i fare. Ditt eget og den uskyldige lille babyen i magen. Hadde aldri turd å gjøre det. Babyen kommer når den er klar den selvom det er tungt. Skjønner deg godt. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...