Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 De fleste jeg har hørt om som har prøvd den har ikke mer enn rundt 10 kg for mye. Er det noen mer overvektige her som har prøvd den? Hvordan gikk det? Jeg er 1,68 m og 98 kg og har bestilt den.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Har nettopp fått den. Sett noen minutter bare enda, men det ser ut til kjempeflott styrketrening ganske lik den du får på treningssentrene sine styrketimer. Jeg vil tro den kan være til stor hjelp for de som skal gå ned mange kg.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Du går ikke ned mange kg, for når du har forbrent fettet bygger du muskler Jeg kjenner ei som har gått på det, hun har mista minst 10cm rundt magen og masse cm. rundt lårene, men vekta stoppa på minus - 6 kanskje for da begynte musklene. Men jeg har prøvd level 1 noen dager, det er virkelig EFFEKTIV.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 ja, det er jo sant. Men om man krymper noen cm og får mer markerte muskler ser man jo litt tynnere ut, og kanskje er det motivasjon til mer kondisjonstrening etterhvert
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Nå er jeg først og fremst interessert i færre cm og å komme i litt bedre form. Kiloene tar jeg etterpå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå