Gå til innhold

Heisann alle sammen!


to tette:)

Anbefalte innlegg

da var jeg tilbake her! Fikk lille Mia 2.desember 09 og nå var det plutselig ett nytt nurk på vei!

Terminen er ikke sikker men er bare sånn som jeg har regnet ut, så blir spennende på kontroll på onsdag :)

blir koselig og få følge dere andre her inne og dele erfaringer og opplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Oi, det var jammen to tette! Nesten samme året! :)

Jeg har ei jente født mars 09 og så har jeg forventa termin ca 4 november. Jeg synes mine kom i overkant for tett og bruker litt tid på å fundere på hvordan i alle dager jeg skal få logistikken til å gå opp. (Min mann jobber på sjøen). Nå hører det til historien at jenta vår hadde kollikk i 4,5 mnd og er svæææært krevende som følge av mye stimulering i begynnelsen av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir to tette, ja,men du skal se det går bra og de kommer til å ha god nytte av hverandre senere. Jeg har to jenter fra før som er født juli 2004 og juli 2006, og de er utrolig gode venner, og jeg er veldig glad nå jeg valgte å få såpass tett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en søster som er to år eldre, og det er ingenting annet enn helt fantastisk! Vi er veldig gode venninner og jeg har alltid satt pris på å ha en søster som er såpass jevnaldrende! Var selvfølgelig litt knurring i pubertetstider, men det er vel bare naturlig! :)

 

Så gratulerer med to små bestevenner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var i sjokk en stund og tenkte veeeldig mye i dagene etter at jeg fant det ut:)

Min mann jobber også borte og gud så heldige de som har mannen hjemme hele tiden er! Hjelpe meg, tenker på de som er alenemødre, de må virkelig ha det travelt!

uff kolikk barn og mann som er borte ja, det var nok litt av en prøvelse kan jeg tenke meg! Mia var heldigvis utrolig snill og grei, hun har hatt skikkelig vondt i magen et par ganger og jeg må innrømme at vi var rimelig ødelagte selv når hun endelig roa seg :)

 

Men selv om det å ha to tette nå sikkert blir grusomt slitsomt så får man jo igjen for slitet med at man får halvert bleie årene og at de har utrolig mye selskap i hverandre om noen få år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de får det nok veldig fint sammen om noen år:)

Men det var litt av et sjokk og tankene surret villt i noen dagen etterpå, men tenk så søte de blir sammen :))

blir nok travelt men de søte smilene hjelper hver morgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med to tette:-)

Blir samme aldersforskjell som på våre to første det da. Slitsomt, men verdt det! Nå er de 1,5år og 2,5år, og de har allerede lenge hatt skikkelig glede av hverandre. Og nr. 2 lærer vanvittig fort av nr 1!

Mange fordeler også - de legger seg samtidig, begge i dusjen samtidig, nå har de samme bleiestørrelse, nesten samme klesstørrelse (så ved krise kan de låne av hverandre), og de leker mye sammen.

 

Det kommer til å bli slitsomt - men det tror jeg det er uansett når nr. 2 kommer?! Vi er iallefall ikke mer skremt enn at vi venter nr 3 i nov... :-)

 

Da blir det drøye to år mellom de to minste, men likevel tre barn på drøye 3 år!

 

Så bare glede deg du:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:) ja vi gleder oss masse! tenker at med den rette innstillingen så ordner alt seg:)) men det var litt at et sjokk med det første men nå har alt roet seg og det ser lyst ut :-p

 

masse lykke til med graviditeten til deg ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...