Gå til innhold

Treff i Oslo?


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

I "noen fra Oslo her"-tråden har det startet en liten planlegging av treff i Oslo. Treffet er foreslått til People & coffee v/sentrum scene. Dato som er foreslått er lørdag 8. mai.

 

Hvem er med? Er en annen dato eller et annet sted bedre?

 

Jeg er 29, førstegangs og bor i bydel Grünerløkka. Har termin 1. september og har en liten jente i magen. Ingen av mine venninner er gravide eller har barn ennå og jeg vil gjerne treffe noen i samme situasjon som meg og/eller noen som har barn fra før og som vet hvordan alt dette med graviditet er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du du treff for alle aldre? Jeg er veldig klar for treff, men ettersom jeg er 32 år, er litt mer aktuelt for meg med treff for de rundt min alder. Har vel ikke akkurat så mye til felles med en på 19:-) Og no offence til dere på 19, men tipper det går begge veier:-) Har heller ingen kjente som er gravide nå, og det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen som man kan trille med etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det hadde jeg egentlig ikke tenkt på. Hva om man tar det litt som det kommer etter hvem som melder seg på? Mitt inntrykk er for øvrig at det er flere i slutten av 20-årene i Oslo som kunne tenkt seg et treff. Ikke at de i begynnelsen eller midten på noen måte skal være ekskludert av den grunn :)

 

Eller andre ideer? Flere forskjellige treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og kan også godt tenke meg et treff for oss oldies fra rundt 30 og oppover. Vet det var en tråd om dette i januar/februar- skal se om den jeg kan finne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff. Er bare 24, venter gutt den 16. september:) Gleder meg stort!! Siden vi er gravide alle sammen, med termin omtrent samtidig tviler jeg på at ingen finner noe å prate om selvom det er aldersforskjeller. Av erfaring kommer ikke alle alltid like godt overens uansett, man finner de man er mest lik uavhengig av alder. Samboer og hans venner er alle 30+ så jeg jeg sitter gjerne og snakker med alle aldre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser hva du sier, men poenget er at hvis vi blir veldig mange, kan det være like greit med et treff for oss litt eldre, og ett for dere yngre. Jeg vil gjerne treffe noen jeg kanskje har lyst til å treffe når barnet er født, og det er nok ikke en på 20. Og hvis vi er mange, får man kanskje ikke engang mulighet til å snakke med noen på sin egen alder. Nei, jeg syntes det bør være to treff. Man er liksom opptatt av litt andre ting når man er 20 i sammenlikning med 30- sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - la oss si for oss litt eldre siden det ble jeg som startet tråden da :) Regner med at det blir flere treff ut over våren også!

 

Passer tidspunktet som er foreslått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Hadde vært hyggelig med et treff! :-)

Kanskje du kunne laget en ny tråd med tittel ala Treff for rundt 30 i Oslo? Så kunne vi sett hvor mange det eventuellt hadde vært aktuellt for?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. 26 år og førstegangs med termin 18.september. (i alle fall det som er fastslått før ordinær UL :o) ) Absolutt med på treff uansett alder. Hvis det blir 8.mai foreslår jeg å ha det ikke altfor sent på dagen, men nå vet jeg ikke helt om jeg havner i "eldre" eller "yngre" kategorien hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide'! Lag en ny tråd med overskrift "treff for oss rundt 30 år." De yngre kan jo ha et treff for de under 30:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke vi skal sette noen aldersgrenser. Det må gå litt på hvordan man føler seg aldersmessig og hvem man tenker at man har mest til felles med.

 

Det blir vel flere treff etter hvert også!

 

Skal vi si kl 12:00 lørdag 8. mai? jeg oppdaterer også de andre trådene, dvs. "treff for oss rundt 30 i Oslo" + tilsvarende på 2.trimesterforumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...