Gå til innhold

Hvilken solkrem bruker du på babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen best i test kremer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan kremene eg har kjøpt ligger an i test, men gutten min har ivertfall ikke blidt solbrendt til nå :) Vi kjøpte Cosmica kids, fra aboteket, en i tube og en som spray:) Den i tuben er litt klissit å spøres på, men ellers tror eg at eg er førnøyd :)

Skrevet

jeg har denne:

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=518435&c=5076&g=false&ref=search

fikk høre fra apoteket at det var veldig viktig med en solkrem som ikke trakk inn i huden på barnet -den skulle ligge mer som en hinne utenpå huden..

kjøpte den på boots apotek :)

Da vi var i thailand når småen var 6 mnd (kjøpte solkrem på apoteket) var det ingen som sa noe om at solkremen ikke skulle trekke inn i huden, så småen fikk sikkert "feil" type solkrem på seg da..

Men, som erteposen sier, små babyer skal jo uansett ikke være i sola, men hvis man er et sted hvor sola blir reflektert selv om man er i skyggen så må man jo smøre..

Skrevet

Skal jo heller ikke være mye i sola, men tenker mer på når vi triller tur osv nå utover våren. Da kommer det jo sol i ansiktet uansett... Så kanskje greit å smøre med solkrem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...