Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Noen best i test kremer??
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Vet ikke hvordan kremene eg har kjøpt ligger an i test, men gutten min har ivertfall ikke blidt solbrendt til nå Vi kjøpte Cosmica kids, fra aboteket, en i tube og en som spray:) Den i tuben er litt klissit å spøres på, men ellers tror eg at eg er førnøyd
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Det er mange som ikke er egnet til babyer, og om en regner babyer som barn under 1 år så skal de vel ikke være i solen. http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article258411.ece Her er en test og litt om solkrem til barn i alle fall, på gronnhverdag.no er der også en del god informasjon:)
mer enn bare mor Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 jeg har denne: https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=518435&c=5076&g=false&ref=search fikk høre fra apoteket at det var veldig viktig med en solkrem som ikke trakk inn i huden på barnet -den skulle ligge mer som en hinne utenpå huden.. kjøpte den på boots apotek Da vi var i thailand når småen var 6 mnd (kjøpte solkrem på apoteket) var det ingen som sa noe om at solkremen ikke skulle trekke inn i huden, så småen fikk sikkert "feil" type solkrem på seg da.. Men, som erteposen sier, små babyer skal jo uansett ikke være i sola, men hvis man er et sted hvor sola blir reflektert selv om man er i skyggen så må man jo smøre..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Skal jo heller ikke være mye i sola, men tenker mer på når vi triller tur osv nå utover våren. Da kommer det jo sol i ansiktet uansett... Så kanskje greit å smøre med solkrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå