Gå til innhold

Dere med termin i uke 16!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere noen spes. for å forberede kroppen på fødsel? Det er leeeenge til min termin, så jeg er bare nysgjerrig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin 6 juni :) har ikke akurat forberedt kroppen så mye med :)

Skrevet

ikke heeelt sikker på hvilken måte du tenker på, men begynte på sånne bringebærbladkapsler som blant anna skal hjelpe til me blødninga, at d skal bli mindre eller noe sånt og skal hjelpe til å modre å div.

anbefales også å starte me smøring av mellomkjøttet/ perenium (området mellom analåpning og vagina) me f eks jordnøttolje (sies at vanlig olivenolje blant anna gjør samme susen) i ca 5-10 min minst 4 ganger i uka (sikkert forskjellige instrukser på d men) for å minske revning.

Å holde seg i god form som å gå turer å sånn når man har mulighet er visstnok også bra:)

Den helt siste tida fra uke 37 så har jeg prøvd å vaske mye rundt omkring her, men BT steig så mye av d at jeg blei dårlig så da har jeg fått beskjed om å ikke gjøre så mye likavel... blæh... men så lenge du kan så er d veldig bra å holde seg i vigør, fødsel er jo stor og tung påkjenning for kroppen så å holde seg i best mulig form for er apsolutt anbefalt! blir litt som å trene opp kroppen t den store dagen, man vil jo helst ikke løpe maraton uten å ha trent først...;) hehe

Skrevet

Takk for svar Chisme, det var sånt jeg tenkte på :-) Tar du akupunktur? Og hva med sex?

Skrevet

ikke prøvd akunpunktur dessverre..

sex er jo også et råd som ikke skader å prøve ut;) hehe men er jo mange som har sex daglig uten at d skjer noe dessverre så tror egentlig ikke så mye på at d starter noe... men vet jo aldri:)

prøvd sterk mat også men d ga heller ikke noe særlig resultat... 7 kg ananas er også et sånt kjerringråd som i utgangspunktet ikke er så farlig å prøve hvis man får d t, men har ikke prøvd enda... litt redd jeg skal bli dårlig av d...;) hehe

Skrevet

Jeg tar modningsakupunktur, følte det hjalp i starten men nå i de siste dagene føler jeg alt har stoppet opp.

Har prøvd to kjærringråd. Vi var ute på kina resturang igår og da bestilte jeg like så gjærne noe sterkt. Kan ikke si at det hjalp. Også var vi jo ute å rånet litt i byen (ålesund har jo så fine hompete brosteins veier), det gjorde bare vondt i magen når vi humpet irundt på brosteinen.

Svigermor mener jeg skal gå meg en tur eller å ommøblere huset.

Har også hørt at pottetball og grøt med masse kannel på skal hjelpe.

Den ene fødselslegen i Ålesund mener at kun sex hjelper hvis mannen får utløsning og det vil hjelpe enda bedre hvis kvinnen får orgasme.

Men selv har jeg en mann som ikke ønsker sex, noe jeg har godtatt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...