Gå til innhold

Liker dere alle barn som ditt barn omgås med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn som er veldig sosiale, her er det barn i alle døgnets tider :-). Men jeg må med hånden på hjertet si at det er 2 stk som jeg ikke er så veldig begeistret for. Selvfølgelig viser jeg det aldri, men er kanskje litt mer kjapp å si at nå passer ikke det med besøk når en av dem kommer.

Er det noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg er ikke så veldig glad i andre barn genrelt sett, så det er flere av dem jeg ikke har noe til overs for. Prøver å ikke vise det, men jeg er ikke overhyggelig heller!

Han ene liker jeg så lite at jeg har sagt at jeg vil ikke se han i huset. Kan også si at de (han) ikke får leke på terrassen om jeg skal være der.

Men det er pga ting som han har gjort og gjør da. Ikke fordi jeg bare ikke liker barn!

Skrevet

Nei, eller dvs de fleste vennene til ungen liker jeg veldig godt med to unntak... En med adhd som er helt ute av kontroll, og kjempeslem! Oppmuntret først sønnen min til å leke med han da han har veldig få venner, men nå har jeg lagt ned forbud! Jeg fikk vite at den gutten stjeler i butikken på skoleveien, roper rasistiske fraser til utlendinger, kaster snøballer på biler etc. Og han andre er bare en lat, kverulerende dritt unge som er kjempefrekk!!

Skrevet

Dere burde ikke vise det for ungene ders..

Mamma'n min var sånn mot ei venninne jeg hadde, så SÅ tydelig på henne at hun ikke likte henne, hun kunne tilogmed og finne på å svare frekt! Faren min fortalte meg en gang at han så det også. Helt greit hun ikke likte henne, men unødvendig å vise det. Nå bryr jeg meg ikke lenger, liker jo ikke henne jeg heller, men mensj eg var 5-13 så var det veldig flaut:) :P

Skrevet

Jeg viser det aldri, men som sagt noen barn er mindre velkommen enn andre ..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...