Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Finer bare søskenvogner med seter i bredden, men tenkte på en slik der man stabler barna i høyden istedet. Førstemann er ikke så glad i å sitte i vogn, men er ikke alltid helt selvgående.. så tenkte at en slik vogn vil være midt i blinken. Noen som vet hva denne/disse heter? Og hvor jeg kan få tak i?
min lille fotballspiller<3 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=114&produkt_nr=Quatro Tour Gr
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Den er ganske fin den også, men den jeg egentlig tenkte på er enda enklere. Ser liksom ut som om man lhar ett hemmelig sete under den som sitter i vogna. Ingen god plass for underste barn, ser rett opp i ryggen på øverste-mann.. Men som sagt så tror jeg ikke min eldste vil sitte mye i vogn
lykkelig med2 gutter Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 se i det siste gravidbladet eller det magasinet vi får hos jordmor...bam? så ei slik vogn du bekriver i et av disse bladene, eller kanskje begge???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå