Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 nei, men jeg har selv kontaktet bv og fått hjelp. Fikk avlastning da jeg var alenemor.
Voilà Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 jepp, av noen her inne også! Barnet er nå i fosterhjem mens jeg holder orden på meg selv!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Ja, årsaken var at ene barnet mitt en periode var noe frustrert og sint på lærerene. Men det ordnet seg og etter barnevernet hadde gjort sine undersøkelse så kom de fram til at det var læreren og ikke hjemmet som var problemet. Læreren var direkte ufin, samt hadde kløpet ham. Det var skolens helesøster som meldte fra bekymring. Jeg var selv aldri sint, redd eller lei meg på noen måte, viste at jeg hadde alt på det rene og at barnevernet kun er for å hjelpe, og jeg benyttet anledningen til å både takke ja til et kurs og til at de snakket med skolen for å rydde opp der. Har kun godt å si om barnevernet etter dette.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Ja, to ganger til og med. Bare tull begge ganger og ble ikke noen sak ut av det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Ja, politiet som meldte meg etter promillekjøring....(trenger ingen sjenepreken) Endte med at jeg fikk avlastnings familie til sønnen min hver 4. helg. Kjempe fornøyd med barnevernet og den jobben de har gjort
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 jepp...av di barnløse naboene mine,,,barnet mitt var rett under 1 år , og hadde fått en ktraftig ørebetennelse...og di fleste foreldre vet jo at det innebærer en hel haug med skriking!H*n skreik 24 timer i døgnet i 3-4 dager... forklare bv med en gang hvordan det hadde vært, og saken ble lagt vekk med en gang, og jeg fikk en unnskyldning av naboene etterpå. du med avlastningsfamilie, hvordan fungerer det? lurer på å søke om det til babyen min når h*n blir eldre. h*n har ingen familie utenom meg og storesøskenet, så tror det hadde vørt bra for baby?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg kontaktet barnevernet selv da jeg er alene med 3 små barn, og barnefaren bor utenlands. Jeg får nå avlastning hver 2 dje helg, og barnevernet har vært helt fantastiske mot meg og barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå