Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg fikk et brev i posten i går, fra Politiet der det står at Namsmann har besluttet å trekke meg 1000kr i mnd, for noe gjeld jeg har, jeg har trekk på 750kr fra før på annen gjeld, å har bare overgangsstønad, riktignok så er jeg alenemor, men har ikke MASSE penger liksom! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det? for jeg har jo ikke penger til å trekke såååå mye penger hver mnd....
Gjest ->>- Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Tja. Du kan alltids få supplerende sosialstøtte dersom du ikke får stanset kravet, og det at det blir trukket gjør at du havner under minstesatsen for livsopphold. Utover det må du jo nesten regne med at kreditorer vil ha tilbake penger du har lånt.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jepp...velkommen i klubben. Her trekker de 1500 fra os, samt at det går et annet lån på 2500 kr(til banken) men jeg har jobb da, så jeg klarer meg. Men det er kjipt ja. Det du kan gjøre er å ringe namsmannen i den kommunen du tilhører og spørre om det er noe å gjøre. Står det ingenting om hvor lang tid de skal trekke? kan være det er greit å spør fam om du kan låne til det beløpet som er utestående, og evt betale ned mindre i mnd...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Ja, jeg er jo fullstendig klar over det da, Men skal søke om gjeldsordning så jeg får ordna opp i alt sammen, for alt gikk dritt etter jeg blei aleine=( Skal på sosialen neste uke, så skal snakke med dem om det da, men jeg må ringe å høre litt i morgen.. HI
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Det står at de skal trekke det i 24 mnd, jeg har ikke mulighet til å låne av noen i familien heller... Men jeg må nok ringe i morgen å undersøke, de kan jo ikke trekke meg så mye penger at jeg ikke kan fø datteren min.... Huff, blir så deprimert oxo vettu... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå