hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg er 18 uker på vei og i 3 uker nå har jeg hatt voldsomt med hjertebank. Det kommer når jeg slapper av og når jeg er ute og går. Har også vært plaget med hodepine og tretthet, tenker å ta det opp med legen siden det ødelegger hele dagen min men ville bare høre om noen andre har slike plager?
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 jepp samme her. Ikke hele tiden da men ofte. jeg er 17+5 i dag =)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Ja, har vært plaget av dette siden uke 6/7 (er 20+6 nå). Veldig slitsomt, henger visst sammen med lavt blodtrykk. Har fått veldig høy hvilepuls. Legen sier no worries og at det bare er hjertet som kompenserer for lavt blodtrykk. Men det fører til at jeg blir fortere sliten og sånn.
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 jupp, men har tatt ekg og det er ikke farlig. Men veldig plagsomt og ubehagelig. Snakk med legen om det og få tatt et ekg, så slipper du hvertfall og beskymre deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå