Gå til innhold

faen så lei....!vont over alt,mas og dritt.......!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg er skikkelig på kanten nå,tilter snart.....hadde termin i går,det er da greit nok..gikk 12 dager over sist så hadde ikke reknet med noe annet heller....:(

hjelper jo ikke at mannen maser heller da,akuratt som det er jeg som bestemmer når babyen skal ut,idiot....det han tror...

hadde ikke vont sist heller før det satte i gang..men nå har jeg hatt vonter overallt i minst to tre uker...blir så ekstremt irritabel og hormonell av det,måtte bare syte litt!!

jeg er sikkert ikke alene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en haug med medfølelse din vei:) Jeg har termin i dag. Ikke et eneste tegn på at noe er i gang...men massevis av småplager. Vi får trøste oss med at snart er det over. Gruer meg til fødsel gjør jeg også, men det er vel ingen vei utenom.

Håper du slipper 12 dager på overtid denne gangen, og krysser fingrene for at vannet ditt går i natt:) Det kan jo plutselig starte uten forvarsel!!

Skrevet

Føler med deg! Gikk 11 dager over tiden med første. Måtte bli satt igang. Men nå har jeg hatt kjempe kynnere og masse ryffsmerter i 2 dager og det virker ikke som det skal ta seg opp. Og det er så sinnsykt ubehagelig med disse konstante vondtene, samt at det trekker seg skikkelig sammen i magen, skulle nesten tru det var noe på gang innimellom, men føler lissom ikke at det er det. Man gidder lissom ikke renne ned dørene på føden heller lissom.

Er kjempe gretten om dagen selv. Men snart har vi babyene våre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...