Gå til innhold

Pleieprdukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke baby-pleieprodukter anbefaler dere som har erfaring? Hvilket merke tenker jeg på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig en smakssak da:) jeg liker veldig godt Weleda sine produkter, brukte de på førstemann og kommer nok til å bruke de på nestemann også:) (kjøpes på helsekostbutikker og i noen babyutstyrsbutikker)

Skrevet

Jeg elsker også disse! Deilig olje, fin å bruke på kluten når man skal vaske vekk bæsj..:) Samt i badevannet, og til massasje.

Og sinksalven fungerer ekstremt godt! Vi har sammenliknet med flere "vanlige", og disse var rett og slett ikke like gode, syns vi.

Calendula, eller ringblomst som er i disse produktene, er jo godt for sår hud, samt betennelsesdempende. Og helt naturlig! Har også brukt tannkremen og kuldekremen derfra.

Anbefales!

Skrevet

Jeg elsker seba-med-shampoen<3 Utover det har jeg brukt mye produkter fra neutral.. Har brukt slik shampo og såpe i ett fra weleda også... Men for meg er det ikke den "ultimate babylukt", hehe.. Da liker jeg bedre de som er uten parfyme..

Og av sinksalver så elsker jeg den fra Dr. Greve! Synes den er mye greiere å smøre på og sånn enn andre(det negative er at den også er endel dyrere..Men man får jo prøve på den både i apotekpakka og den fra Bam).

Ellers har jeg brukt mest rent vann, rett og slett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...