muffis♥ Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Mini her har sovet veldig dårlig i natt, hatt diare og våknet uttallige ganger. Holder nok på å få en tann virker det som. La ham for en litt sein ettermiddagslur kl 16, og nå sover han fortsatt. Vet ikke om jeg skal vekke ham eller la ham sove rundt... Fikk middag i 15-tiden, skal jo egentlig ha grøt til kvelds....men er det så farlig å droppe det i dag? Er redd han våkner frisk og opplagt og holder det gående til langt på kveld:) Han er forresten snart 7 måneder...
RødRev Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Vanskelig det der.. Tror jeg ville vekket han, bare for at ikke natten skulle blitt texas. Men samtidig føles jo det litt rått : / Er ikke alltid fasitsvar, hva tror du er best?
lille sprelle Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 ingen fasitsvar, men den ene gangen snuppa (på 2) var skikkelig dårlig, lot jeg henne sove så mye hun ville. Det gikk fint. Med en som er såpass liten, så tror jeg at jeg hadde prøvd å få i ham litt ekstra før kvelden. Særlig væske er viktig. De har lett for å bli dehydrert de små. Ammer du fremdeles, så er det lurt å amme så mye som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå