Gå til innhold

litt tidlig ute men trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 27+5 så er snart inne i 3 trimester, men trenger litt hjelp her nå, de siste dagene har jeg hatt småblødninger (blod i utflod) og i dag har det økt, så jeg har friskt blod i form av sterk utflod. HAr vært lit kvalm de siste dagene og har hatt en del smerter i rygg. I dag har jeg mensenliknende murringer i nedre del av ryggen?

Vet ikke om dette er nok til å ringe inn til sykehuset for, hva gjør jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer føden ja. Dette må du snakke med noen som kan langt mer enn oss her inne. De vil kanskje ha deg inn til en sjekk.

Ring med en gang, og hold oss oppdaterte da : )

Lykke til!

Skrevet

Ring heller en gang for mye enn en gang for lite:) Følg magefølelsen (hihi) Lykke til:)

Skrevet

Hei litt redd, mest spent!

Jeg synes du skal ringe med en gang. Ikke nøl med å ringe sykehuset om du er i tvil om noe, og i hvertfall ikke om du blør. Ikke vent å lur på dette.

Skrevet

Ta en telefon ja. Det er ingen andre en dem på føden som kan fortelle deg hva du skal gjøre egentlig.

Håper for alt i verden at det ikke er noe å tenke på, men best å være sikker.

Og ja, hold oss oppdatert =)

Skrevet

hei hei,

Har snakket med føden, de trodde ikke et var noe å uroe seg for, men blir det verre, skulle jeg ringe igjen.

HAr gått på medisin for en bakterie som heter gardnerella (helt ufarlig) Det er vagitorier så legen regnet med at denne medisinen har ført med seg såre slimhinner og dermed blødninger, skal innom legen min i morgen (hvor forsåvidt min gynekolog også holder til) så ser det an til da!

Takk for raske svar jenter! :)

Skrevet

Synst dette burde blitt sjekket opp på sykehuset itilfelle noe anna er i gang .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...