♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Vognen skal først og fremst brukes til tur- og sovevogn. Det må være god plass til pose og slikt siden vi skal bruke baggen en hel vinter, ønsker i grunnen så stor bag som mulig. Noen som kan anbefale meg en god vogn?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Simo duo,er kanon god å trille tur med,stødig og god å trille..litt tung å løfte inn i bil,men men det står vi i for ungen.. Duo bagen er så stor at du faktisk har plass til god sovepose og unge oppi frem til du bytter over til sports delen.. Mange av mote vognene har ikke plass til god pose og barn,og siden du får i September er det mange kalde mnd fremover..
Lambert Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hei! Jeg anbefaler Basson Roma kombivogn. Vognen er god og trille i all slags vær, bagdelen er stor og romslig, med god plass til vognposer, dyner,ol. Bagdelen ka du vippe opp til sitte stilling når barnet blir litt større(trenger ikke sportsvogndelen før barnet er over året) Denne vognen har du lenge.
EleResa Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg har Emmaljunga Duo Edge, super vogn. Har oktoberbarn, hun sov i vogna si til hun sluttet med det i barnehagen, 2,5 års alder. Med stor voksipose og alt i, stor rommelig bag som varte lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå