Nikkamoren Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hei Far min vil at jeg skal være med å holde ham med selskap når han skal kjøre til Østlandet. En ca 7 timers biltur. Jeg er i uke 16. Noen som vet om det kan være skadelig for bekkenet eller ikke bra på noen annen måte?? Noe i meg sier at det kanskje ikke er så lurt, men har ikke lyst til å si nei hvis det ikke er noen grunn til det heller. Er takknemlig for svar.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 nei, herlighet..var selv på østlandet her for to uker siden, 5 timers biltur..blir noe stiv av all sittingen, men regner med du klarer å skifte litt stilling innimellom samt at dere tar noen stopp langs veien?
Nikkamoren Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Ok, da er det vel en veldig tynn unnskyldning til ikke å reise. Vi kan jo stoppe på veien så mye vi vil, så får vel si ja da.
missgs *OVERTID* Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 jeg bor 50 mil unna foreldrene mine, en kjøretur på mellom 8-10 timer nå på vinteren. Har reist strekningen opptil flere ganger de siste månedene og det går helt fint. Bare ta pauser innimellom, så er det ikke noe problem. Kjenner det såklart i ryggen/bekkenet og kroppen generelt, men det gjør man jo allitd uansett Er i uke 26 nå
Nikkamoren Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Ok, godt å høre. Takk for svar jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå