~sjiraff~ Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Trenger en forholdsvis stilig/fin/kul/spesiell kjole som skal brukes om ikke så altfor lenger. Trenger gode tips til nettsteder eller butikker jeg kan sjekke ut )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg synes noa noa har mange fine kjoler:)
second_time Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Nelly.com -et must når man skal ha en billig og kul kjole. Kjøpte nettopp en kjole jeg skal ha i et bryllup derfra. Den kostet 400kr og er kjempe lekker. Vær obs på at kjolene kan være litt små i str.
~sjiraff~ Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 Det er jeg helt enig i. har noen noa noa kjoler hengende i skapet ) Har ikke vært og sett sommerkolleksjonen ennå, men skal innom der før jeg bestemmer meg ja )
~sjiraff~ Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Skulle gjerne hatt en som rekker litt lenger enn 2 cm nedenfor rompa mi.. Men de har mye stilig ja )
~sjiraff~ Skrevet 18. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2010 Noen fler som har noen gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå