Gå til innhold

Hvorfor ser jeg så tjukk ut på bilder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke jeg er tjukk i virkeligheten.. hater bilder av meg selv, alt blir liksom forstørret og forvridd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Er 1.66 m og veier 57 kg, likevel ser jeg småblubbete ut på alle bilder. Ansiktet blir alltid litt vel rundt i kantene på en måte. Føler riktignok at magen er litt løsere enn den bør være, og overarmene kunne sikkert vært tonet bedre, men ellers er jeg langt ifra tjukk... Håper bare at bildene lyver og at jeg ser smekrere ut i virkeligheten.. Haha, I wish.

Skrevet

Tror bilder lyver jeg.. har venninner som er sylslanke og til og med de kan se lubne ut på bilder hvis bildet er tatt i feil vinkel.. men det øker jo ikke akkurat selvtillitten å se disse bildene da!

Jeg har tynne legger og armer, men på bilder ser de av og til svære ut..merkelig.

Skrevet

Fordi speil og lys lyver mer enn bilder...

Skrevet

Men hvordan forklarer du da at min sylslanke venninne kan se lubben ut på bilde??

Skrevet

Eller at jeg kan se slank ut på et bilde, og tjukk på et annet som er tatt samme dagen?!

Skrevet

Fordi bilder er i 2 D! Og i virkeligheten er du i 3 D om man kan si det sånn.. haha.. du er på en måte like brei, men det er ikke like lett å se hvor kantene "rundes" av.. så i feile vinkler kan man se utrolig formløs ut. Dette er ikke tull ;) Er man 57 er man ikke feit.. hverken i speilet eller på bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...