Gjest Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Noe har skjedd, jeg vet ikke helt hva eller hvilken konsekvenser dette vil få på lang sikt. Men dagen i går var fylt av hypoteseprøving, kvalitativt og kvantitativt opplegg, t-test, signifikansnivå, reliabilitet og realibitet. Alt i en eneste stor mølje av kaos, hysteri og fortvilelse. Jeg leste opp, ned og i mente og jeg var ikke det spøtt klokere da jeg lukket igjen boka. MEN; dagen i dag er fylt av lesing, gjenkjennende nikk mot pensum og noe som ligner fornuftige meningsutvekslinger rundt pensum med mannen i huset. Har jeg sett lyset? Har jeg blitt gal? Er det faktisk forskjell mellom disse sinnstilstandene? Og det store spørsmålet; vil det vare?
Anne-B. Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Eksamenslesing er en modningsgreie. Brikkene faller på plass når det nærmer seg. Er det metode du leser?
Gjest Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Anne-B, ja det er metode. I dag finner jeg det faktisk interessant og ønsker å utføre testene fordi jeg selv er nyskjerrig på resultatet. :-) SPSS er et fantastisk redskap. :-)
Ikkelektuell Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Kanskje underbevisstheten din gjorde noe nyttig arbeid mens du fortvilte deg hysterisk rundt (?) i kaoset i går, og så trengte den bare en natts søvn for å presse kunnskapen og sammenhengene frem i hjernen din.
Anne-B. Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Jeg kom aldri så langt at jeg faktisk ble interessert. Jeg gikk vel heller andre veien.
Gjest Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Hodet har tydeligvis sett lyset i løpet av natten, jeg klarer bare ikke følge med den. :-) Håper det holder seg utover også, føles godt å skjønne litt av det jeg leser.
Miss Misantrop Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 JAAA!!! Ser faktisk ut som en skikkelig 100 W pære brer sitt lys i ditt indre. Jeg har ikke engang tent sterinlyset mitt og eksamen er 12, 14 og 30 mai. Jippy... men hei, hvem trenger mere en 14 dager på 60 p?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå