Gå til innhold

"Rikingen" på VGTV....

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vgtv.no/?id=29819

Jeg må bare le av disse menneskene! Et godt bevis på at penger ikke betyr stil og klasse... Mer harry mennesker skal man lete lenge etter!! Gud, som han ser ut med det blekede håret sitt og dama si på 18 år... ha ha ha!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nesten flaut å se på. Typisk nyrik fyr uten smak! Også hun lille golddiggeren han bor med. "hvem ville ikke bodd her?!" sier hun med dollartegn i øya. Men det virker som om VG syns det samme, da, siden de har lagd den serien. Men morsomt å se at penger ikke kan kjøpe deg klasse eller god smak..

Skrevet

Hele greia er kjempe pinlig. Og hu jenta er jo så utrolig uintelligent!

Jeg rødmer jeg, men må se likevel.

Skrevet

Han minnet meg rett og slett om "Kjartan", rollefiguren til Kristian Valen :o)!

Skrevet

hvorfor må en nødvendigvis ha stil og klasse bare fordi en har penger? Syntes det er helt fantastisk deilig å se at noen kan drite i janteloven i norge innimellom..og være den de er istedet for stereotypen som samfunnet presser frem..

Skrevet

Hu dama hans var med i Charterfeber, og stjal leg'en til ei anna for å kjøpe seg silikonpupper da hu var 16. Det er ikke den første 40-åringen hun er sammen med.

Skrevet

hihihi, ja denne serien er så snål at jeg må se på den..

Helt vilt det paret der.. men det sier jo sitt når de henger med Aulie og Sand.. de er jo heller ikke de skærpeste knivene i skuffen..

Skrevet

Har ett ord om Aulie og Sand: KOKAIN! Har vært på nok fester i det miljøet der, og det er noe ALLE vet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...