Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir satt igang pga fødselsangst - bli ferdig med det! Dette er skummelt, spennende og kult:-D Jeg gruer meg så jeg nesten kaster opp, men gud som jeg gleder meg til å møte trollet! Lillesnupp blir storesøster jo:-o Lillejenta mi<3 Jeg håper og håper at dette går bra! At det går fort, å at jeg klarer å holde kontrollen!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 awwww...masse lykketil i morra
Trudelutt_ Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Hvor langt er du på vei ? Hvordan har du fått ijennom igangsetting pga. fødselsangst ?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg har termin neste lørdag. Altså om 6 dager. De setter meg igang fordi de heller vil det, enn å gi meg keisersnitt.. Å fordi angsten min er så kraftig at jeg må bli ferdig med dette før det ødelegger hodet mitt:-(
opsi fødeklar Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir satt i gang til tirsdag og har litt samme følelse som deg... Gleder meg veldig til å holde prinsen, men så var det alt annet før da. hehe.. Men jeg trur vi får litt hva vi ber om, så vi tror vi får en fin opplevelse, ikke sant? Lykke til
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2010 Jeg gruer meg så jeg er kvalm, men jeg prøver å holde humøret oppe:-) Jeg prøver å fortelle meg selv at det er en liten pris å betale for det fantastiske barnet jeg skal få:-) (høres skikkelig klisje ut da) Jeg tror vi må prøve å tenke positivt:-D Puste, prøve å holde hendene åpne, og puuuuste;-) Masse lykke til du også:-D
engle_ guttene Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 trur me må tenke posetivt=) masse lykke te i morra=)
Trudelutt_ Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Masse lykke til Sliter selv med fødselsangst ( grunnet 1 fødsel endte i hastekeisersnitt ) . Jeg å min jordmor har prøvt å fått ijennom planlagt fødsel pga min angst å min redsel for vaginal fødsel ijenn . Men på sykehuset er de kjempe negative , så jeg sitter her ijenn med ingenting . Må bare vente å vente å ting blir verre å verre ( min frykt ) . Så du er heldig at di tar hensyn til deg å dine behov .
vonita Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 uff det er jo ikke noe ålreit da. hvilket sykehus skal du føde på? du kunne ikke prøvd å få det igjennom på ett annet sykehus? stakkar jeg får vondt av det jeg leser for din skyld. håper alt ordner seg for deg trudelutt_
Trudelutt_ Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Jeg skal føde på haugesundsykehus . Nermeste blir Sauda , Stavanger osv . Jeg blir fulgt opp av jordmor psykolog på sykehuset så d hjelper når jeg er der . Men frykten kommer til bake når jeg gå ut døren der . Mens termin var 9 april , ul 30 så nermer seg Grusom følelse å sitte me
vonita Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 uff det tror jeg så gjerne er helt forferdelig. jeg får god oppfølging også pågrunn av "fødselsangst" jeg har opplevd ting tidligere som gjør at hvis jeg vil kan jeg få keisersnitt har de sagt men har ikke snakket med noen på sykehuset ennå om det. har du sagt at angsten kommer tilbake like sterk når du går ut derfra igjen? prøv og press litt til kanskje du får det igjennom?
Trudelutt_ Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Nei , er en svak person , tenker å føler at det de jør å sier er rett . Så går jeg heller hjem å tenker å grubler å har d vondt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå