Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir satt igang pga fødselsangst - bli ferdig med det! Dette er skummelt, spennende og kult:-D Jeg gruer meg så jeg nesten kaster opp, men gud som jeg gleder meg til å møte trollet! Lillesnupp blir storesøster jo:-o Lillejenta mi<3 Jeg håper og håper at dette går bra! At det går fort, å at jeg klarer å holde kontrollen!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Gratulerer så mye! Misunner deg veldig. Veldig veldig spennende
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 Takk:-) Jeg hååååper det går bra!!
Reflexia Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 det går nok bra=) masse lykke til!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå