Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg har blitt så utrolig deprimert nå.. Jeg er 26 uker på vei. Før jeg ble gravid veide jeg 72 kg. Nå, veier jeg hele 90 kilo!! Og jeg har enda igjen tre måneder!! Jeg er så utrolig lei meg!! Det gjør så utrolig vondt å legge på seg så mye, spesielt da man ikke er høyere enn 165 cm.. jeg hadde ingen problem med gå opp 10 kg, men at jeg faktisk har lagt på meg så mye, og allerede nå, det har jeg utrolig vondt inni meg for! Jeg har bekkenløsning så det holder, så kan derfor ikke bevege meg så mye, så får heller ikke så mye mosjon.. Hva skal jeg gjøre!?! Det er mest på lårene jeg har lagt på meg og på sidene. finnes det noe jeg i det heletatt kan gjøre for å enten holde vekta eller gå ned? jeg spiser ikke mer enn vanlig heller, derfor blir jeg så frustrert. Jeg spiser helt normalt. Dette sliter meg psykisk. Jeg veit jeg ikke bør tenke alt for mye på å legge på meg da jeg er gravid, men å gå opp 18 kg bare på nesten 6 måneder, det gjør meg vondt!!
juniorkrabaten Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hei du! uff føler med deg:) forrige svangerskap gikk jeg opp 30kg!!!! men vet du hva?….. de ble borte igjen iløpet av de første 6 mnd.! Dersom du ikke har brukt graviditeten som unnskyldning til å spise på deg alle kiloene så blir de saktens veldig fort borte igjen -det er jeg sikker på. er i uke 37 nå og har lagt på meg 15kg så dette svangerskapet er anderledes enn det forrige, men så sliter jeg ikke med så mye vann i kroppen denne gangen heller. jeg er også 165 cm høy og veide til slutt 95kg sist - og 6 mnd senere var jeg i bikini i Mexico med mann og baby - 65kg igjen:) uten vel og merke å ha slanket meg - kun normalt kosthold og amming:) vær glad for at du er sunn og frisk og du kan med sikkerhet si at du gir babyen din alt den trenger av næringsstoffer:) lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Take it fisi Det forsvinner når du har født Du må hvertfall være innstilt på det Begynn å svømme Det hjelper på vekt og bekken Vet hva du går gjennom.. med førstemann, så la jeg på meg ekkelt mye, og har de enda, men denne gangen, så har jeg lagt på meg 5 kg og er i min uke 29.. er full i bekkenløsning jeg og, men jeg er innstilt på å få vekk alt og litt til når jeg er ferdig no Men det kommer til å gå kjempe fint lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg la ogsä mye pä meg när jeg gikk gavid med jenta mi! Etter tre mnd med amming og litt trilleturer var det meste borte. helt utrolig hvor fort kroppen tar seg inn igjen när en er ferdig med graviditeten. bare ikke begynn med noe slanking eventuelt för du er ferdig med amming!!! ellers er det beste tingene du kan spise som er sunt men ikke gir deg ekstra kroppsfett tomater gulleröter epler og andre frukter som bare er kjempe bra for deg og babyen
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Kan være væske, og det forsvinner fort etter svangerskapet. Så ikke deppe. Jeg veide over 90kg ( utgangspunktet var 60kg for min del) på slutten av siste. En uke etter fødselen veide jeg 70kg :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 TAkk for alle svar! Jeg er så utrolig lei meg.. Jeg har før gått opp 8 kg, og de sleit jeg i fler måneder med å få av meg igjen! Så derfor er det veldig vondt for meg å se jeg går opp så mye, for jeg er så redd for jeg ikke skal få de av igjen. Har tenkt over at jeg har fått litt dobbelhake også, som jeg ikke har hatt tidligere.. Det gjør så vondt! Men, hvordan veit jeg om jeg har væske i kroppen som kan gjøre meg større? Hvordan sjekker jeg dette? For jeg har også tenkt over at ringene mine begynner å sitte veldig stramt, får de nesten ikke av lengere. Og det har jeg ikke opplevd før. Er det evt noe jeg kan gjøre for å forebygge å få væske i kroppen hvis jeg har dette? Jeg har hørt mange historier om at folk raser ned i vekt innen 6 måneder etter de har født, men jeg er livredd dette ikke skal skje meg... :'( HI
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Det gårnok så fint skal du se begynne på treningssenter når du har født Tren med noen det skal jeg hehe.. går jeg alene, så har jeg musikk med Det går nok kjempe fint Har mine deppe sider jeg og neste gang du er hos legen, så kan du jo spørre om de kan sjekke hvor mye vann du har Jeg har gått 3 år med 40 kg for mye på kroppen etter førstemann.. og det er kjipt.. men likevel no er jeg INNSTILT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå