Guri malla Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Innspirert av en annen tråd her... Hva gjør dere om mannen deres som hadde normal kroppsbyggningen når dere ble sammen, blir fetere og fetere? Sier dere det til han? Går dere fra ham? Selv har jeg en mann med "normal" kroppsbyggning, hadde han gått opp noen kg, så hadde det vært helt greit for meg, overvekt med måte så klart. Men hadde han sitti i soffaen dagen lang og spist potetgull og cola dagen lang og blitt udregelig fet, ja da ville jeg nok ha sagt det til han. Men hvordan sier man slikt uten å såre?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 an VET veldig godt at han er feit. Du trenger ikke å opplyse han om det, da vil jeg tro han blir ganske såret. ingenting godt kommer vel av å bare informere han om det. Oppmuntre han isteden til å være mere aktiv sammen med deg og barna, lag sunn mat, tren sammen med han og støtt han. Hvorfor skulle man gå fra mannen pga av at han legger på seg? så overfladisk.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Vi er ikke mer hårsåre enn at vi faktisk kan si i fra til hverandre begge veier hvis vi synes den andre part har begynt å legge på seg litt. Jeg har selv begynt å trene mer, merket selv at buksene begynte å bli en smule trange og vanskelige å få på, og mannen lo litt da jeg lå å ålte på meg buksa her tidligere.
OsloMor Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Ville vel lagt meg litt i selen for å forandre kostholdet i familien dersom mannen ble overvektig/småfeit. Det er jo ganske usexy å la seg selv forfalle slik, men hele familien bør jo kunne ha et ok kosthold, ikke bare den som legger seg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå