Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir satt igang pga fødselsangst - bli ferdig med det! Dette er skummelt, spennende og kult:-D Jeg gruer meg så jeg nesten kaster opp, men gud som jeg gleder meg til å møte trollet! Lillesnupp blir storesøster jo:-o Lillejenta mi<3 Jeg håper og håper at dette går bra! At det går fort, å at jeg klarer å holde kontrollen!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Gratulere så fantastisk mye )) Du virke som ei tøff dama med innsikt i egen situasjon, du ska se at alt går bare bra ) Ikke lenge til du ska få holde babyen din i arman dine ) Misunnelig! Lykke til
☆Monkey Business☆ Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Lykke til og gratulerer så mye Det går kjempefint, skal du se.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg hadde også fødselsangst, og ble også satt igang. Ikke på grunn av fødselsangsten, men pga overtid:) Hadde hvertfall en kjempefin fødsel, unnagjort på 5 timer og alt var bare velstand:) Så nå gruer jeg meg ikke lengre til neste gang! Lykke til, det kommer til å gå kjempefint! Og du har jo allerede vært gjennom en fødsel fra før, og de sier jo at fødsel nr to er lettere også
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Ja, jeg prøver å holde humøret oppe:-) Selv om jeg vet at det blir vondt, å alt sammen, så er det jo bare en kort periode av livet mitt... Så blir vi plutselig en familie på 4:-D oioi... skummelt:-p *Jeg er tøffere enn toget*
Mille** Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Masse lykke til. Ikke for å være negativ, men det er ikke sikkert babyen kommer i morgen selv om du blir satt igang. Har to igangsatte fødsler, ingen av ungene kom den dagen jeg ble satt i gang. Skal selvfølgelig krysse fingrene for at du sitter med babyen din i armene i løpet av morgendagen. )
Musemor med tre søte små Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Lykke til med fødselen i morgen. 19. april er en fantastisk dag å ha bursdag på ;-) I morgen blir jeg 35
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2010 Tusen takk alle sammen:-) Håper alle i hele verden krysser fingrene for meg imorgen:-) Å joda, baby kommer i morgen, den skal bare skli ut den nemli:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå