Gå til innhold

Imorgen blir jeg tobarnsmamma:-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir satt igang pga fødselsangst - bli ferdig med det!

Dette er skummelt, spennende og kult:-D Jeg gruer meg så jeg nesten kaster opp, men gud som jeg gleder meg til å møte trollet!

Lillesnupp blir storesøster jo:-o Lillejenta mi<3

Jeg håper og håper at dette går bra! At det går fort, å at jeg klarer å holde kontrollen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så fantastisk mye :))) Du virke som ei tøff dama med innsikt i egen situasjon, du ska se at alt går bare bra :))

Ikke lenge til du ska få holde babyen din i arman dine :)) Misunnelig!

Lykke til :)

Skrevet

Lykke til og gratulerer så mye :) Det går kjempefint, skal du se.

Skrevet

Jeg hadde også fødselsangst, og ble også satt igang. Ikke på grunn av fødselsangsten, men pga overtid:)

Hadde hvertfall en kjempefin fødsel, unnagjort på 5 timer og alt var bare velstand:) Så nå gruer jeg meg ikke lengre til neste gang!

Lykke til, det kommer til å gå kjempefint! Og du har jo allerede vært gjennom en fødsel fra før, og de sier jo at fødsel nr to er lettere også :)

Skrevet

Ja, jeg prøver å holde humøret oppe:-) Selv om jeg vet at det blir vondt, å alt sammen, så er det jo bare en kort periode av livet mitt... Så blir vi plutselig en familie på 4:-D oioi... skummelt:-p

*Jeg er tøffere enn toget*

Skrevet

Masse lykke til. Ikke for å være negativ, men det er ikke sikkert babyen kommer i morgen selv om du blir satt igang. Har to igangsatte fødsler, ingen av ungene kom den dagen jeg ble satt i gang. Skal selvfølgelig krysse fingrene for at du sitter med babyen din i armene i løpet av morgendagen. :o)

Skrevet

Lykke til med fødselen i morgen.

19. april er en fantastisk dag å ha bursdag på ;-)

I morgen blir jeg 35

Skrevet

Tusen takk alle sammen:-) Håper alle i hele verden krysser fingrene for meg imorgen:-)

Å joda, baby kommer i morgen, den skal bare skli ut den nemli:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...