Gå til innhold

Klesinnkjøp - hvor mye ull osv?

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hva jeg trenger når den lille kommer.. August kan liksom være både full sommer og nesten vinter =/ Har kjøpt bodyer i bomull med korte og lange ermer, noen i str.50 og flest i 56. I ull har jeg kjøpt strømpbukse i 50, body i 56, heldress i 68, overdel i 74 og body og strømpebukse i 68/74. De største størrelsene kjøpte jeg pga. salg, så jeg lurer jo mest på de minste.. Kanskje jeg burde kjøpe mer i 50/56..? Hva har dere kjøpt? Bør gjerne ha mer ull til den første tiden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141739273-klesinnkj%C3%B8p-hvor-mye-ull-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har barn fra før som er født i august, og brukte ikke ull den første tiden, ikke før ca. november da barnet var rundt 3 mnd. Høsten 2006 var riktignok en veldig varm og fin høst, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn noe ull i de aller minste størrelsene på forhånd.

akkurat ull mener jeg er noe man kan vente med å kjøpe til etter barnet er født kanskje.. har selv termin i beg av sept og ikke kjøpt inn ull ennå da det er som regel greit med bomull innerst en liten stund til.. man er ikke all verdens ute i den første tiden heller kanskje så dumt å kjøpe masse varmt tøy som blir for smått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...