Gå til innhold

Klesinnkjøp - hvor mye ull osv?


meg83

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hva jeg trenger når den lille kommer.. August kan liksom være både full sommer og nesten vinter =/ Har kjøpt bodyer i bomull med korte og lange ermer, noen i str.50 og flest i 56. I ull har jeg kjøpt strømpbukse i 50, body i 56, heldress i 68, overdel i 74 og body og strømpebukse i 68/74. De største størrelsene kjøpte jeg pga. salg, så jeg lurer jo mest på de minste.. Kanskje jeg burde kjøpe mer i 50/56..? Hva har dere kjøpt? Bør gjerne ha mer ull til den første tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ull kan du jo bruke uansett temperatur ute, så om du er usikker, gå for ull :)

 

Ull har den flotte egenskapen at den varmer om det er for kaldt, og svaler om det er for varmt, så ikke vær redd for å bruke ull på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn fra før som er født i august, og brukte ikke ull den første tiden, ikke før ca. november da barnet var rundt 3 mnd. Høsten 2006 var riktignok en veldig varm og fin høst, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn noe ull i de aller minste størrelsene på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat ull mener jeg er noe man kan vente med å kjøpe til etter barnet er født kanskje.. har selv termin i beg av sept og ikke kjøpt inn ull ennå da det er som regel greit med bomull innerst en liten stund til.. man er ikke all verdens ute i den første tiden heller kanskje så dumt å kjøpe masse varmt tøy som blir for smått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...