Trønderbærta Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Blir så irritert på snøen nå, pokker også, må jeg liksom legge om fra sommerdekk til vinterdekk nå da!?!?!? Skal ikke ut å kjøre nå da, men i morgen skal jeg ut å kjøre med ett par barn i fra bhg, da vi skal på biblioteket en tur , men kan ikke kjøre med sommerdekk slik som det er nå :-(. Typisk nå samboeren er på sjøen :-p
auro Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Uff ja, hadd egentli plana om rydding i hagen og sykling i helga, men sånn vart det itj nei. Drit. Vil ha tebake forrige søndag, den va super.
Nå da? Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Samma her!! Aske i lufta og snø på marka.... ka har vi gjort for å fortjent det hær??
Trønderbærta Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 Skulle ordne i hagen jeg også, startet å rake litt i går på ettermiddagen, men nå er alt nesnødd :-p. Irriterer meg egentlig mest at jeg har lagt om til sommerdekk, og må legge om igjen, å det for bare ei lita stund :-p Og jeg som håpet på å sette opp trampolina i helga (gleder meg mer enn ungene...;-))
petite fleur Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Rake? Vi har 1 meter snø i hagen! :-O Det er om våren jeg virkelig savner å bo i Oslo og omegn (bodde der i 12 år), da er det megatrist her i nord :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå