Gå til innhold

Noen her som har eller har hatt hvite pigmentflekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk de evt bort? noe man kan smøre på`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger sårt noen svar :D

Skrevet

Dytter, det lurer jeg også på. Har noen veldig markerte små prikker et par plasser i ansiktet. Og ganske mange på leggene, av alle plasser...

Skrevet

Ta deg en tur til legen..ofte kan slikt "ordnes" ved hjelp av enkelte kremer evnt. tabletter om det skyldes soppinfeksjon. Er det derimot etterskader etter sår, strekkmerker eller kviser må du nok ta tiden til hjelp noen år.. :)

Skrevet

Jeg har (hatt) to varianeter av dette. Den ene typen heter Halo Nevus

(http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/sykdommer/halo_foeflekk_halo_nevus)

og den andre typen kom i forbindelse med en ekstrem eksemperiode for noen år siden. Jeg ser at det står på den linken over at den første varianten er mest vanlig for barn og ofte forsvinner i løpet avnoen år men jeg har fremdeles hvite ringer rundt noen av min føflekker men disse befinner seg stort sett på ryggen så det er ikke så plagsomt. De store hvite områdene som dukket opp ifm. eksemen min forsvant også av seg selv etter en liten stund, kanskje noen måneder.

Skrevet

Jeg har... men det er en hudsykdom og ikke noe som kan gjøres noe med. Jaja, trøster meg med at jeg er hvit og dermed er det bare synlig noen få måneder i året. Det hadde vært verre om jeg hadde hatt en mørkere hudfarge!

Ta deg en tur til fastlege/hudlege. Håper for din del at det er flekker som kan ordnes med.

Skrevet

Jeg har hatt dette. Legen anbefalte å prøve med en krem mot soppinfeksjoner i huden da det muligens kunne være dette.

Det hjalp på meg (tror jeg brukte canesten ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...