Gå til innhold

Småen har vært på overnatting!


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

I går var mannen og jeg ute på en bedre restaurant (kjenner smaken på tunga enda..!!) mens småen var på overnatting hos mormor og morfar! (han er faktisk der enda).

 

Vi har hatt barnevakt før, men da har vi som regel vært i nabohuset, så har liksom vært tilstede om det skulle være noe.. + at han var mindre da, så nå skjønner han mer av hva som foregår. MEN jeg trengte visst ikke å bekymre meg :)

 

Småen hadde leket for seg selv i senga til han sovnet, og sov til rundt 5 (da var det en bæsjebleie..) Så hadde de tatt han inn til seg i senga (håpte vel at han skulle sove litt til), men da hadde småen bare lagt der og babla og lekt - ikke interessert i å sove, men storkost seg ;)

 

Ellers har han visst vært i strålende humør, og smilt som bare det! Ikke noe redd han her karen her! DEILIG!!!!! Lover bra for barnehagestarten, dette!!

 

 

Søte, lille gutten min som er verdens beste! (litt skryting må være lov;)) Nå gleder jeg meg til de kommer med han igjen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en flink liten gutt du har!! :) Han fortjener skryten... ;)

Veldig lettelse for dere tenker jeg og med tanke på bhg er dette ihvertfall en bra begynnelse.

Skjønner godt du gleder deg til han kommer hjem igjen, ha en herlig søndags ettermiddag sammen :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flink han er!! Vi har hatt mye barnevakt på vår lillemann, men de har alltid passet han her hos oss. I mai skal vi i bryllup, og han skal sove hos farmor og farfar for første gang. Det blir ordentlig spennende! Håper det går like smertefritt som hos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stor gutt! Begynner å gruglede meg til lillebror også skal på overnatting en vakker dag.

I dag har han vært hos svigers hele dagen sammen med storesøster. Han har storkoset seg og svigers syntes jo det var gøy å ha dem. Men de ligger nok slitne på sofaen i kveld :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var utrolig deilig at det gikk så fint! Blir litt tryggere på at barnehagestarten også kommer til å gå bra da :) Begynner jo allerede 3.mai, så nå er det neimenn ikke lenge igjen!!

 

Idag hadde vi besøk av ei lita jente på 13 mnd, og småen syntes jo dette var kjempstas!! Han var helt i 100 og skravla og smilte til hun jenten, og lo høyt hvis hun bevegde på seg :) Herlig! Attpåtil så skulle han jo helst kravle på hun, så hun ble litt skeptisk :)

 

Men, ser ikke ut til at småen er redd for andre barn nei ;) Lover godt! Vi måtte le av småen slik han holdt på, for dette var visst skikkelig stas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...