Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Tenker solkrem..hva er forskjellen på innholdet i ansiktskrem og kroppskrem a?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Parfyme bla. tenker jeg. Jeg er ikke så nøye på om det er til ansikt eller kropp. Men dersom man smører seg i fjeset med solkrem til kropp og stikker ut og bader, får man solkrem i øynene som svir noe sinnsykt. Bruker tilpasset til ansikt om jeg finner en. Om ikke tar jeg hva jeg har. Vi har jo forskjellig hudtype på kroppen og i ansiktet også...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg bruker ikke forskjellige kremer, og tenker at grunnen til at de selger til ansikt og kropp hver for seg er at de skal tjene mer penger.. Huden i ansiktet er ikke så forskjellig fra resten av kroppen. Men enkelte vil kanskje ha høyere faktor i ansiktet?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg trodde ikke at griser i det hele tatt brukte kremer jeg da. mennesker derimot bruker kremer.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 huden i ansiktet vårt blir fortere fet enn huden på kroppen, derfor er ansiktskremer spesielt tilpasset dette,. Solkrem er akkurat som vanlig krem, bare med solfaktor, så det samme gjelder der. Derfor er det lurt å bruke en mindre fet ansiktskrem med solfaktor enn en fet vanlig solkrem.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Fordi huden i ansiktet er mye tynnere og mer ømfintlig og bør derfor ha en tilpasset krem. bruker jeg en krem beregnet på kroppen ser jeg ikke ut i ansiktet etter en stund. Utslett og kløe..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Krem til kroppen er fetere. Større risiko for å få kviser om du benytter denne i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå