Gå til innhold

Når kjenner man første spark ca? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 2 år siden sist jeg gikk gravid, men har allerede glemt når jeg begynte å kjenne de første sparka...;P

Jeg kommer nok kanskje til å kjenne det litt før denne gangen regner jeg med:)

Hvor langt var dere på vei før dere kjente spark første gangen?:)

Husker det kjentest ut som "pulsslag" i magen, eller som om noen knipset meg lett på innsiden av magen:P hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 14 uker på vei... :)

Skrevet

titter innom 3 trimester :)

Jeg er førstagangs og kjente Vesla først da jeg var 16+5 på vei <3

Skrevet

jeg er førstegangs og kjente pjokken når jeg var i uke 16 men kjente det første sparket i uke 18 =)

Skrevet

Jeg er 14+5 og kan kjenne noen knips innimellom, som jeg tror jeg fra minsten=)

Skrevet

kjente første spark i uke 14,3 hvor jeg skvatt til :) er nå 20uker :) første gangs gravid. trur det er helt individuellt jeg når man kjenner det :)

Skrevet

Går nå inn i uke 14. Dette er mitt 3 svangerskap. Har kjent liv tidlig alle gangene. Denne gangen for en liten uke siden. Ikke kjent liv hver dag. Men innimellom. Må konsentrere meg litt. Har i hovedsak kjent det på kveldtid. men nå kjente jeg det etter ett stort glas saft. Små dunk. Fått ekstra bekreftelse på at det babyn når jeg har brukt doppleren. (brukes max en gang pr uke) Da kjenner jeg det mye bedre. En fantastisk følelse<3

Skrevet

Hva er en doppler?

Jeg er førstegangs, og er nå 15+2. Har ikke kjent noe enda, så jeg venter fortsatt i spenning! =)

Skrevet

Jeg er andregangs, tror absolutt at jeg kjenner litt nå. Er 15 uker på vei:)

Skrevet

Det er 3 år siden jeg var gravid sist og jeg kjenner liv allerede nå. Er 14 uker på vei. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg kjente vel noe i uke 16. KJenner jevnt og trutt noe som berøres seg litt inni magen. Er 20+6 : )

Kjenner det best på magen, og til høyre nedenfor magen.

: )

Skrevet

takk for svar! ser det kan variere veldig.

Jeg har kjent sann småprikking idag og i går.. Som jeg er ganske sikker på er fosteret. Men var litt usikker på om det går an å kjenne så tidlig. Men ser nå att her er flere som har kjent det like tidlig, så da ble jeg bare enda mer sikker:-) Er 2.gangs så vet jo litt mer hva jeg skal kjenne etter:)

Skrevet

er førstegangs og begynte å kjenne i uke 14... det gikk vel ikke helt opp for meg hva jeg kjente før uke 15, og nå i uke 18 kjehver dag.... noen dagnner jeger masse, andre dager veldig lite....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...