Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Sover de mye? Evnt hvor mye i løpet av døgnet? Sover de godt på natta? Bruker dere lang tid på leggingen? Når dere står opp på morran, hvor lenge er h_n våken før h_n må ta seg en lur igjen? Er de veldig urolige og vanskelige, eller er det rolige babyer? Har de begynt å utforske babygymen litt og kan underholde seg bittelitt selv? Er i grunn bare nyskjerrig på hvordan andre har det. Vesla blir 3 mnd om 10 dager.. Blir som regel lagt samtidig med storesøster som blir 2 i sommer, kl 19.. Men ofte blir klokka 20.30 før hun sover..Vært vanskelig å legge i det siste. Men sover veldig godt når hun først sover. Sov til 1 i natt fikk mat og sov deretter til litt før 6..Og igjen til 08.30..Så skal ikke klage der. Når vi står opp så er det ikke lange tiden det går før hun vil sove igjen..noen ganger så raskt som etter 30 min og da legger jeg henne i vogna og hun sover i noen timer. På ettermiddagen er hun ofte ganske urolig og vanskelig å få til å sove selv om hun er trøtt..må evnt da trille en tur... Men i løpet av døgnet sover hun vel 16-18 timer Jeg har en baby som trenger mye kos og nærkontakt, blir fort urolig og det kan være slitsomt til tider. Prøvd å legge henne under babygymen og hun duker litt bortpå lekene men vil ikke ligge der lenger en noen min pr gang. Kjøpte graco sweetpeace huske i håp om at den ville avløse noen små perioder når det er mest hektisk.Spesielt med storesøster i hus som også krever en del..men den liker hun seg absolutt ikke i.Kanskje det har noe med alderen å gjøre? At det blir mere stas etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå