Gjest amandine Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Våknet i dag til bloody nysnø! Og det snør fortsatt! Nei nå altså går jeg til streik.
Gjest sug lut Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Huff da, og så hos dere som har kommet så langt på våren! Men det er jo april, essensen av april... Merker dere noe til aske i det som kommer ned? Her stinka det svovel ute i går kveld, men i dag kjenner jeg det ikke.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Her er det strålende sol fra skyfri himmel og ikke t vindpust:) Bare så dritt at jeg MÅ være inne i hele dag:( Vil ha fregner....masse fregner!!
prekæs Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Sør for LOTP er det også helt fantastisk vær. Skal på langtur om ett øyeblikk. Med masse solkrem:)
Gjest amandine Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Luktet svovel her på torsdag, tror jeg det var, men etter det har vi ikke sett snurten av hverken stank eller annet;) Og nå er himmelen blå så da ordner det seg nok med snøen også. Jammen bra for vi skal hagejobbe! Mannen kom seg hjem i skapelig tid i natt og ungene er glade så dette blir nok en fin dag! Tror vi satser på hagevafler og kaffe! Og nabounger og voksne i fleng. Da koser vi oss!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Snør her også. Jeg er dritsur. Ikke kommer jeg til London med klassen min og ikke er det vår. Tips til blidgjøring av 18 elever som har betalt 2000 i tur som de ikke få refundert (fordi reisearrangøren - meg, gjør alt for presse prisen ned så alle kan bli med, og da får man ikke refusjoner) og som må ha vanlig skole i stedet mottas med takk.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Uff doppler den er kiip!! Du får syte litt til VG så skal du se at noen sponser ny tur på dere:)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Det laver ned her også... jeg har egentlig gitt opp. Det blir hverken vår eller sommer i år...
Verbena Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Jeg er så glad jeg enda ikke er blitt vant til å bo her (snart 4år siden jeg flytta hit) og enda ikke har klart å få inn i hodet mitt det alle sier til meg om at våren her kommer i april. For akkurat nå er det faktisk ganske deilig å være mentalt innstilt på klimaet 100mil lengere nord, der det gjerne snør og er stiv kuling på 17.mai. Men fra torsdag av så får det bare finne seg i å være oppholds vær i det minste, for da skal jeg flytte alle møblene til den nye leiligheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå