Mamman til AM&JS Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Altså deler dere på sykkel utgifter og diverse??
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg får bidrag for 7åringen. Forlanger/forventer ingenting utenom. Kjøper alt hun trenger selv, og hun har ikke med seg noe annet en klær til faren(jeg kjøper alt av klær og sko også). Om han vil at hun skal ha noe utstyr(sykkel og sånt) til han, kjøper han det selv. Han betaler for det han vil ha om hun tar skolebilder o.l. Det eneste jeg forventer er at han er med og betaler når hun skal konfirmeres:)
Mamman til AM&JS Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Akkurat ja...så klart far skal betale det barnet skal bruke hos han... Bidraget skal vel brukes til litt annet av bidragsmottaker enn bare til boutgifter, så man kan vel ikke forvente så mye mer hvis den andre parten er "vanskelig"..
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Man kan egentlig ikke forvente noe nei. Til ekstra utgifter som tannregulering, konfirmasjon osv. kan man vel søke via NAV om utvidet bidrag til dette tror jeg. Om man har bidraget via NAV da..
Mamman til AM&JS Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Så bidraget skal dekke de vanlige utgiftene man har pr. mnd?? Og utover det er det da valgfritt hva man vi støtte opp med etc?
mortil3nå Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Er ikke helt sikker på dekning av utgifter. Er det ikke din inntekt og hans bidrag som sammen skal dekke? Han må jo også dekke sitt eget...
hamsterpia Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Bidraget blir vel regnet ut ifra både hans og din inntekt, ikke etter hvor store utgifter du har.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg forlanger ingenting, ikke hadde jeg fått det heller om jeg hadde spurt. Jeg kjøper sykkel og ski som hun har her, han kjøper det hun har der.
Mamman til AM&JS Skrevet 18. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2010 For å si det sånn så gjelder ikke dette meg...men greit å vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå