Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Velger å være anonym nå. Saken er at mannen som kjører bokbussen her er pedofil. Han har aldri vært dømt for noe, men jeg vet med sikkerjet at det har vært tilfeller der han har lokket gutter til å stikke hendene sine ned i buksene på han og omvendt. Så er saken -skal en gjøre noe? Mannen er jo ikke dømt. Berit
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hvordan vet du det med sikkerhet? Isåfall skal du selvsagt gjøre noe!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Hvordan jeg vet det er ikke relevant, saken er at eg vet det med sikkerhet. Men hva skal en gjøre da? Ta kontakt med rektor? Uansett så får en jo ikke gjort noe utenom å gjøre folk oppmerksom, eller?
leirbål Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Ta kontakt med politiet og rektor med en gang. Fortell alt du vet. Fortell hvem barna er til politiet. For at han skal bli dømt må jo noen anmelde ham først. Og denne noen er i dette tilfellet deg. Så lar du rektor og politiet overta saken derfra. Da er det deres ansvar, og det er viktig at du ikke går egne veier for å stoppe ham etter det. Det kan ødelegge etterforskningen for politiet, og er dessuten ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Rektor? Er bokbussen en del av skolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå