Gå til innhold

burde jeg ringe, hvor ringe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta i magen har helt forandret seg den siste tida.... Blitt mye roligere og reagerer ikke like mye på kontakt eller andre ting. Sparker litt, men lite....

Når kan man ringe hvis man er litt usikker og bekymra og ringer man til jordmødrene på sykehuset da?

Er i uke 29. Synes det er litt ekkelt å ikke vite om det er normalt.........

Noen som kan hjelpe meg litt? Hu var SÅ aktiv for bare noen dager siden..... Kunne bare gi henne et dytt så var hun igang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bare ring til fødeavd. på sykehuset du, så får du snakke med en av jordmødrene der, og evt. komme inn til en sjekk. Hvis du har merket forandring i bevegelsene til babyen så er det best å ringe, selvom den lille sikkert har det helt fint :) Lykke til.

Skrevet

Har lurt på det samme. er i uke 32 nå. har vært veldig mye aktivitet i magen fra morgen til kveld, men nå de 2 siste dagene har jeg kjent veldig lite.. var til legen igår og da var alt fint og han var aktiv, men etter det har jeg nesten ikke kjent noe liv

Skrevet

RING! Ikke nøl med å ringe om dere er usikre! ha en veldig lav terskel for å be om hjelp, de er der for dere!

jeg er veldig opptatt av at gravide skal skjønne hvor viktig det er med lav terskel for slikt. jeg ringte føden da jeg kjente lite liv i uke 38. heldigvis, ellers hadde ikke gutten min vært her nå. han ble tatt med hasteks 3 timer etter at jeg ringte!

Alle sa til meg at det var heelt normalt å kjenne lite liv på slutten, men klarte ikke slå meg til ro med det. heldigvis.

på grunn av morkake-svikt ble lille gutten min tatt med akutt ks!

nå er historien min litt spesiell, poenget er bare RING om du føler for det. instinktene dine er viktige å lytte til! Ingen vet bedre enn deg når det gjelder kroppen din!

Masse lykke til!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...