Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 http://miltonious.wordpress.com/2010/03/08/oh-gross-woman-still-brestfeeding-her-14-year-old-son-ew-lady-get-him-off-your-tits/ Helt forferdelig... Er faktikst mange som ammer til ungen er mangemange år gammel, Hva synes dere er passelig tid å avslutte ammingen på?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Halvannet år, rundt der... 14 år er noe over grensen, for å si det mildt
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Spørs jo hvorfor man gjør det. Har ungen allergi som gjør det umulig å ta til seg tilstrekklig føde på annet vis eller om mor må amme for ikke å bli henrettet erdet jo fornuftig, men i de aller fleste tilfeller finner nok begge parter ut at det er greit å avslutte lenge før 14 år.
Gjest Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Vanskelig å si hva som er passelig ammeslutt for andre. Enhver gjør jo sine egne valg. Jeg synes ettårsalder er passelig, men hever ikke et øyebryn om noen velger å slutte etter 6 mndr eller når barnet er 2 år. 14 derimot, er nok litt lenge.....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 er de bare hos meg linken ikke virker?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 Jo, men i alle tilfeller er det vel da greit å PUMPE og gi i kopp eller noe, ikke la ungen suge på puppen til skolealder liksom.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 Hva er egentlig problemet? De skader ingen.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 I forhold til henrettelser tror jeg ikke det holder. Kan sikkert være andre mer eller mindre sære grunner til å fortsette ammingen lenge også. Jeg ser egentlig ikke det store problemet. Det er ikke nødvendig vis noe galt i å gjøre ting på sin egen måte, selv om det ikke er almment akseptert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå