Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 årh, hvorfor vil ingen svare på innlegg på barnevognsdebatten! har selv svart på noen spm men jeg kan jo ikke alt! Hvorfor er alle så dårlige med å svare på innlegg der! ÅÅÅÅÅRHHH!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jaaa? Jeg er her hvis du lurer på noe!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-cangaroo.html
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 ja takk! men noen erfaringer? bra som vogn i hele vognperioden?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Har desverre ikke personlig erfaring, men den ser jo grei ut! Likner litt på mit One Three Hill Vogn. Veldig fornøyd med den hvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 3-hjuling som kan brukes er lett og kan brukes hele vognperioden er det jeg ser etter (pris har ingen betyding).. så har du noen tips.. sier jeg ja takk!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 Ser på linken jeg la ut at denne sammenlikses med min vogn(som nå heter Mountain Boogie elller noe, ny leverandør). Jeg er super fornøyd med min! Brukte den gjennom hele første mann, er i gang med andre runde Fordeler; Utrolig lett å trille, Stabil Fin God sittekomfort Eldstemann brukte den av og til når han var fylt 4, og den er fortsatt god å trille. God plass under Solid regntrekk God stelleveske(selges separat) Ulemper Litt liten bag (brukte den til 7 mnd) Litt kipt at ungene må sitte vendt fra meg når de er små (Sportsvogndelen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå