Gå til innhold

Kunne ønske jeg var en annen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av meg selv for tiden! Føler meg kjedelig på alle slags måter. Har ikke råd til nye klær. Går i det samme nå som jeg gjorde for fem år siden. Har vært i hjemme med barnet mitt i permisjon, og føler at alle har glemt meg:( Prøver å bli kjent med folk i nabolaget, men det virker som at alle har mange venner og alltid noe å gjøre.Når jeg ser på andre folk så ser jeg for meg at alle har det mye mer gøy enn meg, og jo mer jeg prøver å bli kjent med folk og mislykkes, jo mindre lyst får jeg til å prøve igjen. Er egentlig supersosial, men i det siste har jeg bare blitt mer og mer deprimert og usosial. Vet ikke hvordan det skal bli bedre heller. Håper det bedrer seg litt når jeg begynner å jobbe igjen, men akkurat nå føles alt håpløst:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloendu, det der kunne vært skrevet av meg! Er også drittlei av meg selv til tider.. Men det går opp og det går ned her i verden, bare ikke mist troen! Kom deg i en åpen barnehage i nærheten, der treffer du andre voksne som kanskje føler det samme. Uansett blir det ofte bedre eller i det minste annerledes når du begynner i jobb igjen.

Nå er det vår og ting vil snart se ganske mye lysere ut:)

Stor klem.

Skrevet

Kunne godt vært skrevet av meg også! Husker jammen ikke hvem jeg er lenger. Har blitt ei kjedelig og grå mus! :(

Skrevet

Samme her, er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv :(

Skrevet

Alle har det slik i blant. Det går over, iallfall om du gjør noen grep og ønsker forandring!

Skrevet

Jeg har hatt det helt likens i en lang periode!

Men for en måned siden begynte jeg i ny jobb etter at mitt barn fikk barnehageplass, og det føles godt å ha kommet seg ut og føle seg verdt noe...

Skrevet

Helt det samme her og desverre.. Tror nok veldig mange har det sånn til tider. Jeg har hatt det sånn i mange år, sliter med dårlig selvtillit, og føler at ingen liker meg og at jeg ikke får bra kjemi med mange, jeg får kjemi, men føler ikke at de får det.

Er missunnelig på andre som ser bra ut, har fine klær, har flott hus, bil, jobb, venner osv osv.

Men alikevel klarer jeg å være positiv til tider, og glad for at jeg lever :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...