kitty litter Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Regndressen til gutten er fortsatt passe, men strikkene man har under føttene er ødelagte. Får man kjøpt nye strikker noen steder? Kjipt å kjøpe nytt regntøy bare fordi strikkene er ødelagte når den ellers funker helt fint...
Bøggly Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Det får du kjøpet alle steder de selger "sy-ting" som garn, stoff, trådsneller osv. Det heter for øvering "Knapphullsstrikk"
Ladybug~N&E Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 kan du ikke bare låne strikkene fra vinterdressen da?
Neijasså... Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Du får kjøpt strikk med knapphull i metervis på alle syforretninger. Ellers kan jeg anbefale de litt mer solide strikkene som selges på f.eks. Barnas Hus til en snau 50-lapp eller så. Dyrere i innkjøp enn strikk i metervis, men du sparer deg irritasjonen over å måtte bytte strikk en gang i uka eller så...
jentebanden Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 De selger strikk der de selger sy-ting, og ofte der de selger slike klær. Jeg vil anbefale at du kjøper sånn gummi-"strikk", de tåler mye mer. Strikk blir ødelagt igjen med en gang.
Honningmelon Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Jeg har kjøpt sånne Reflex gummistrikker jeg. De holder i allefall. Kjøpte de på en barneutstyrsbutikk.
kitty litter Skrevet 17. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2010 Så bra : ) Tusen takk : ) Har gummistrikk på vinterdressen og den har holdt hele vinteren, så skal prøve å få tak i det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå