sola26 Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg la på meg over 20 kg når jeg var gravid.2 år siden nå.Startvekta var 85 kg.Når jeg fødte veide jeg 106 kg,som jeg ikke greide å få meg etterpå.Meldte meg på et easy life kurs,og gikk ned 15 kg på 3 mnd.Har holdt vekta et år nå.Nå har jeg starta på kurset igjen,for å ta av de siste kg. Jeg har et mål om 80 kg.Har gått ned 7 kg nå.85,5 veier jeg.Problemet er at jeg synes nå at 80 kg høres mye ut.Er 175 høy.80 kg på ei jente føler jeg er mye.Føler liksom jeg må veie mindre.Føler at det er så mye fokus på vekt rundt om kring.Jeg er litt kraftig bygd da,men allikevell.Så hører jeg liksom andre som slanker seg som veier mindre.Blir deppa jeg:-( Slitsomt,for jeg spiser bare barer om dagen.Er på ketose. Er det noen som har det sånn?
Pinklady og Amalie Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hei på deg:) Syns ikke du skal bekymre deg så mye. jeg er også tungt bygget. Er 173 høy og veide. før jeg ble gravid vel og merke 78 kilo og var da helt normal. kunne kanskje tenkt meg å veie 75 kilo, men det tror jeg aldri jeg kommer til å holde nede:) Jeg la også på meg over 20 kilo sist, gjør nok det denne gangen også. Har ti uker igjen og har lagt på meg 14 kilo:)
GogJSpentNå Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Jeg er ca 170 høy å veide 53 kg når jeg ble gravid.. gi da opp til 83 så la på meg 30 kg.. er nå 3 år siden å jeg er blitt ca 51 - 52 kg å er ikke fornød med dette.. vil gjærne vær 49 jeg å vet at dette er alt for lite, men alikevel vil jeg det.. Er ikke lett at man liksom aldrig blir fornøyd...
sprellemor Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Dette hørtes ikke sunt ut. Min mor er veeeeldig tynn og hun har idealvekt på 58 kg og er 174 høy. Når jeg forteller folk at om dette blir de veldig overrasket. Jeg er 169 høy og før forrige graviditet var jeg tynnere enn nødvendig og veide 62 kg. Denne gangen veide jeg ca 65 før jeg ble gravid, og så på meg selv som relativt slank. Har alltid vært veldig aktiv (litt mindre etter jeg fikk barn). Jeg synes generelt det for mye fokus på vekten, det skal være sagt. Så lenge man føler seg bra, skal man kaste badevekten ut vinduet er min mening.
stearin Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Jepp! Vekta sier noe helt annet enn det jeg ser i speilet.. Er 165 cm høy og veide 70 kg før jeg ble gravid. Var veldig fornøyd med vekta mi og hadde ingen planer eller tanker om at jeg burde slanket meg. Men jeg er likevel stolt, har vært aktiv med bl.a. hest hele mitt liv og generelt gått veldig mye, så trøster meg litt med at det er musklene som veier så mye:) Etter graviditeten er planen å gå ned veldig mye da.
Flippflapp Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 kommer helt ann på hvordan du er bygget.... er vel ganske lik som deg tenker. før første barn veide jeg 78, detvar en flott idealvekt for min del. nå etter 2 barn er jeg på 88 og er gravid for 3 gang, så noe ned går jeg nok ikke på en stund;) men håper på å nå ned til 80 når jeg er ferdig på denne runden. for emg er nok dette både sunt og realistisk
maria isabell Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 175 høy skal du vege 75 kg sann cirka:) varrierer på byggningen din:) du har vert kjempe flink å slanke deg:) det er ikke lett å gå ned så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå