Gå til innhold

Hvilken kanal går Paranormal Activity på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har akkurat kommet på DVD, tror jeg?

Skrevet

Å? Kommer den ikke på Tv i kveld? Fikk inntrykk av det før i dag..

Skrevet

Drittfilm! *SÅÅ skuffa*

Skrevet

Men den er ikke verdt 39 kr. Skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG dårlig.

Skrevet

Linken funket ikke.. Den er dårlig altså..? Hm, kanskje noe annet da.. Hva med 2012? Any good?

Skrevet

2012 er skikkelig dårlig ja! Virkelig typisk Amerikansk med masse spesialeffekter. Spesialeffektene var bra, men det er ikke dermed sagt at filmen er bra.

Skrevet

Damn it. Jeg er skikkelig i humør til katastrofefilm / thriller. Noen anbefalinger da? HI

Skrevet

Kan ikke komme på noe akkurat nå. Er evigheter siden jeg så en bra spenningsfilm...

Synd Sherlock Holmes ikke er kommet på DVD enda, den er ganske morsom :-) Litt annen sjanger enn det du etterlyste da, men...anbefaler deg å se den når den kommer ut.

Ellers så er det jo en egen kategori på CDON on demand for thrillere. Du kan jo inn der og lete litt? Viasatondemand.no har også filmer, men mye av de samme som cdon.

Skrevet

Er folk her inne for prektige til å være litt ulovelig og laste ned en film GRATIS, eller er det prinsipper det går i?

Er kun her inne jeg ser at folk leier eller betaler fro å laste ned filmer på nettet...

Smaksak selfølgelig, jeg oppfordrer ikke til å gjøre ''ulovlige handlinger'', men jeg bare lurer....

Skrevet

Fikk ikke såve på flere netter jeg da etter å ha sett Paranormal Activity. Og jeg ser ALT som har med skrekk/thriller å gjør uten å bli skremt. Vet ikke hva som gjorde denne så spesiell...

Skrevet

Æsj.. Den var jo så forutsigbar og laaaaaaaangdregd... Å PLUTSELIG var den færdig....nesj... Bruk tia på bedre filmer!:)

Skrevet

Jeg gadd ikke se hele. Hva var poenget med filmen egentlig?

Skrevet

Endte opp med å sovne på sofaen i stedet .. : /

Og NEI, jeg laster ikke ned gratis og ulovlig. Har du ikke sett kampanjevideoen: "you wouldn't steel a car... you wouldn't steel a bag..osv..". Å stjeler er å stjele, by my book.

Skrevet

Hva var det som gjorde den så dårlig da? at den ser ut som en "home-video"? Isåfall har dere misforstått kraftig, for det er gjort for å gjøre den enda mer intens og skremmende. Skaff dere litt filmkunnskap og peiling utover suppete romantiske komedier før dere slakter skikkelig gjennomførte og stemningsoppbyggende filmer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...