Mamma til lille Angelica<3 Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 hei, fikk nesten ikke såve i natt pga. stikking i underlivet og var oppe å gikk mange ganger fordi det kjentes ut som om jeg måtte noe veldig på do, men det komm liksom ikke noe.. lagg vel våken til i 3- halv 4 tiden og våknet ca. 09.30 av det samme som jeg sovnet til.. i dag har jeg gått med dette ubehaget. og lurt på hva det kan være, for det kommer og går hele tiden.. har en litt sterk følelse av att jeg kommer til å få før tiden, er i uke 35 nå.. noen som vet hva dette kan være...?
T#3 Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Er ingen ekspert, men jeg synes det høres ut som om babyen legger seg godt ned i bekkenet ditt, og det er en bra ting:) Men som sagt, det er bare det jeg tror!
judianna Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Hei :-) Jeg er også førstegangsfødende og jeg og lurte veldig på hva disse stikningene var , begynte vel å kjenne det rundt uke 34 - 35 jeg og . Høres ut som det er modning vil jeg tro , og at babyen din presser på blære og bekkenet . Det sa iallefall min jordmor til meg . Pga dette trodde jeg også babyen ville komme tidligere , men jeg er nå i uke 40 , har 7 dager til termin og går å venter enda . Men du kan jo selvsagt høre med jordmor eller legen din også :-)
Mamma til lille Angelica<3 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2010 takk.. ja skal til jordmor nå den 20 så får vel høre med ho da
Hurra <3 Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Iflg min jordmor skyldes stikkingen i skjeden at livmorhalsen trekker seg oppover og gjør seg klar til å åpnes. Godt tegn mao. Jeg har hatt dette i noen uker, og iflg henne kunne det drøye til termin før det skjedde noe.. Er i uke 37.
Bride09 Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Jeg har opplevd akkurat det samme som deg i dag. Gikk tur, og plutselig kom de stikningene. Sitter også her nå i skrivende stund med stikningene, presser på blæra, så jeg må på tisse liksom..UKE 36 her. Skikkelig ekkelt og ikke vite hva det var, men nå som jeg har jeg lest litt her høres det ut som modning..
Mamma til lille Angelica<3 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2010 dette ubehage gidde seg jo selfølgelig ikke så jeg ringte til føden for å høre hva jm mente dette kunne være, så hun sa da at det kunne være ungen som driver å fester seg, men fikk beskjed om at vist jeg ville så kunne jeg komme inn på en sjekk i dag vist det ble værre.. i natt sånn ca. i 2-3 tiden så fikke jeg disse såkalte maseriene, det varte ikke lenge så jeg antok att det ikke var noe stress..
Gjest Ayreon Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg fikk også kjenne dette i uke 35-36- kraftige kynnere og stikninger og tak i korsryggen - trodde nesten noe var på gang, men neste dag kunne jeg rett og slett SE at magen hadde falt ned, så da hadde nok bare lillegutt lagt seg godt til rette nede i bekkenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå